A lélek szabadságának a megélése

Kedves Mindenki!

Arra szeretném felhívni a figyelmeteket, miszerint nagyon nem éltek. Azt hiszitek, hogy ha belehelyezitek magatokat a Mátrixba, avagy munkahelyre tuszakoljátok be a testeteket, akkor az az élet! Igen? És észrevettétek már, hogy a napi 12 órás vagy olykor még hosszabb robot, nem hogy élni nem hagy benneteket, de még pihenni sem? Pedig az alapjogok egyike a pihenéshez való jog. És ezt a lélek meg is követelné, ha hallgatnátok hívó szavára. De nem! Ti azt hiszitek, az a helyes, ha magatokkal sosem foglalkoztok. De ebben az "időbeosztásban" nem csak hogy magatokkal nem tudtok foglalkozni, hanem a többi emberrel sem, a kapcsolatotokkal sem és a szórakozással sem. Nagyon sok esetben rombolóan használjátok az egyébként bennetek rejlő órási építő energiát. Ez sem nektek, sem társaitoknak nem válik hasznára...
Miért nem foglalkoztok magatokkal? Mert féltek! Féltek önmagatok lenni és féltek nemet mondani! Azt hiszitek, hogy a rablánc az élet? Hogyan nevezitek magatokat, mikor nincs munkátok? - Munkanélküli! - Pedig olyankor van a legnemesebb munkátok, olyankor tudtok a legnagyobbat haladni, fejlődni és teremteni, mikor végre önmagatokon és önmagatokkal dolgozhattok! Azaz igazi munka! Ugye mekkora különbség van az egyik és a másik szemlélet között??? Pedig a helyzet ugyanaz, mégis más szemszögből nézve: egy teljesen más világ fog formálódni nektek! A saját világotok: végre!
Én több mint 6 éve ezen a munkahelyen dolgozom: önmagam munkahelyén! És a legtöbbet tudtam kiaknázni magamból, a legnagyobb fejlődésen mentem keresztül és a legtöbb eredményt értem el, ami számomra fontos. Elindultam önmagam útján! Még csak az út elején járok, rengeteg tennivaló van még, de ráleltem magára az útra és ez a lényeg ;)
Mindemellett: nekem mindenre van időm, mert nem láncolnak le a rabszolgatartók láncai. Ha szórakozásra vágyom megteszem, ha találkozni akarok valakivel megteszem, ha tanulni szeretnék (mindig szeretnék) megteszem! Mert szerintem egy ember, nem csak egy-valami.. hanem sokkal inkább a részekből felépített egész. Avagy, ha megismeritek lelketeket és a lélek eddigi útját, mindjárt meglátjátok, hogy mekkora lehetőség van a kezetekben: a határtalan lélek energetikája és tudása!
Nekem fontos a ti lelketek! Vajon önmagatoknak is az?

Motivált napot kívánok!
Nik :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megengedem magamnak a szerelmet...

Kapcsolatok II.

A változás örök..