Élet, halál, feltámadás - élet a halál után, mert a lélek: örök

Emberek! Oly sok dologra nyitják fel fentről a szemem, vagy engedem önnön magamat testbőrtönöm középpontjába, vagyis a lelkemhez egyre közelebb. Az üzenetek: álomban, meditálva vagy filozofálva jutnak el hozzám. Nyitott vagyok és egyre több információt kapok és passzintok össze, mint most itt ezt.
Azzal már régen tisztában vagyok, hogy a lélek élettartama örök. Tehát nincs félelem a haláltól, mert mindig van tovább. Ezt az egyet már gyermekkoromban megfogalmaztam magamban, hogy: élet mindig van, hiszen sosem emlékszem arra, amikor nem vagyok, mindig csak arra, amikor vagyok.

Ma arra ébredtem, hogy teszem össze a szálakat álmomban. Mit jelent ez? Azt, hogy mivel már több előző életemben is jártam, éppen ezért onnan tudom, hogy a mostani családtagjaimmal éltem ezelőtt is, csak mindig más felállásban. Például: aki most az anyukám, az ott a testvérem volt, aki itt a nagymamám, az ott az anyukám, illetve a jelenlegi lányom az ebbéli életemben elvesztett édesapám és sorolhatnám. Nyilván az ott felgyülemlett karmát kell visszadolgozni, ezért jöttünk ide. A lánc végeláthatatlan. De ma álmomban a következő fogalmazódott meg bennem, hogy akármennyire hadakozunk a jelenlegi életünkben és teszünk különböző utakat, ha valaminek meg kell történnie, mert az úgy van megírva, azt úgy adja az előző életünk: az ellen nagyon nem tudunk semmit sem tenni. Ahhoz már olyan fejlett szinten kellene lenni, ahol még én sem állok :)

Illetve jussunk már el, ha lehet odáig, hogy ne marcangoljon minket a fekete energia, meg a fájdalom, ha valakit elvesztünk, természetesen szerettünket, hiszen ha akarjuk ha nem: úgyis mellé születünk vissza. Ez ennyire egyszerű. Tehát amit most nem csinálunk meg, vagy nem javítunk meg: azt megkapjuk a következőben, csak éppen bőséges hátránnyal kezdünk, amit ezelőtt bedolgoztunk magunknak. Tehát sosem a másik emberrel teszed, amit teszel, hanem sokkal inkább magaddal.

Engedtesség meg nekem még egy gondolat: Biztosan  hallottátok már, hogy mikor valaki haldoklik, vagyis egyre jobban enyészik el a fizikai teste, annál jobban tudja és látja a nagyobb összefüggéseket. Vajon ez miért van? Hát azért, mert akkor már az anyag/a test: nem tartja vissza önnön magától, avagy a lelkétől. Ezt a lelket kell megdolgozni még éltünkben és haladni a küldetésünk teljesítése felé, amiért ide születtünk, hogy dolgozzunk azon a bizonyos karmán.

Óriási felismeréseket, lélekben közeli állapotokat és áldott Húsvétot kívánok Nektek és a Szellem-családomnak egyaránt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megengedem magamnak a szerelmet...

Kapcsolatok II.

A változás örök..