Én vagyok hülye, vagy a tükör görbe?

Nos, jó régen írtam, de ez a téma már nagyban kiverte a biztosítékot nálam, mind gondolati, mind gyakorlati szinten.
Igen, a női-férfi kapcsolatokról van szó most is, mint annyiszor máskor. Történik ugyanis, hogy évek óta nincsenek kapcsolatok, és most nem kell ujjal mutogatni, h nekem nincs, nincs itt másnak se.
Szóval azt látom, h ez egyre rosszabb. Pedig baromira optimista vagyok és esélyt is adok, de olyan dolgok történnek, amik már ugye rövidzárlatot okoznak, azért én is érzésekkel megáldott lény vagyok :)
2016.03.01.-én írtam eddig ezt a kis bejegyzést... És láss "csodát" most is időszerű, sajnos.
Hihetetlen, vagy világosítsatok fel, mert én már nem hiszem el, de miért van az, hogy bármilyen férfivel beszélek, ők mind csak lazára akarják venni a figurát, őket a szex érdekli és más semmi. Konkrétan odáig jutottam el már ma, hogy hányok ettől. És akkor eszembe jut, valamelyik nap hallottam a rádióban, hogy valamelyik nő valami 30-40 pasival volt eddig életében és az nekik hányinger! Igen? És mégis, hogyan lehet csak eggyel lenni, ha mindnek csak annyi a szándéka, hogy mindenkit felpróbáljon, no érzelem, no beszélgetés (mert ugye, nincs is neki mivel)!?
Igényük sincs valami teljesre. Csak a szex. Mást se hallok. Tényleg egy ekkora fertőben élünk? Tényleg nincsenek a Férfiaknak érzelmeik? Igényük? Értékrendjük? Tényleg csak a test? Mert egy Nőt, egyébként csak testi oldalról ki sem lehet önmagában elégíteni. Szóval bocsi, prűd vagyok, de nekem ez nem kell. És akkor már lehet, hogy nem is kérdés többet, hogy miért is vagyok egyedül. No ezért.
Hja igen, a másik, amitől a falra mászok, hogy neki nincs semmilyen célja, most figyelj: CSAK SODRÓDIK AZ ÁRRAL, vagy LESZ, AMI LESZ! Hát én ezektől a mondatoktól kifekszek. De nem napozni!! :D Szerintem csak a döglött hal úszik az árral. És még én kérek elnézést, de nekem az a Férfi még a pasi kategóriát se üti meg, akinek én túl céltudatos vagyok! Csak ennyi, röviden és tömören! Várom, hogy billenjen a mérleg nyelve.
Várom, h legyen az embereknek a szépre, a jóra, a többre igénye. A teljességre!
Igazából az egész társadalmi alap emiatt fertő. Innen bűzlik minden!
Természetesen tisztelet annak a pár Férfinak, aki nem ebbe a kategóriába tartozik, csak még nem találkoztunk. Ami késik, nem múlik! ;)

Üdvözlettel, Nikoletta

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megengedem magamnak a szerelmet...

Kapcsolatok II.

A lélek szabadságának a megélése